کاسپین پایپ مرجع معتبری برای بررسی قیمت لوله گالوانیزه می باشد

بررسی قیمت لوله گالوانیزه

بررسی قیمت لوله گالوانیزه

لوله های مختلفی امروزه در صنایع مورد استفاده قرار می‌ گیرند که افراد می‌ توانند با استفاده از آن و کارایی که دارند نیاز خود را برطرف نمایند. لوله گالوانیزه به عنوان یکی از مهمترین لوله ها است که دارای مصارف بسیار زیادی می باشد. قیمت لوله گالوانیزه همواره به عنوان یکی از مهمترین بخش ها در زمان خرید این لوله ها مورد توجه می باشد.

لذا افرادی که قصد خرید لوله گالوانیزه را دارند، در ابتدا به قیمت آن توجه می نمایند. قیمت لوله گالوانیزه با توجه به کارایی که این لوله ها دارند، بسیار مناسب می باشد. پارامترهای مختلفی بر قیمت لوله گالوانیزه تاثیر گذار می‌ باشد که افراد می‌ توانند با توجه به این نکات، بهترین قیمت را برای خرید لوله گالوانیزه بپردازند.

لذا ما در این مطلب قصد داریم تا قیمت لوله را در مورد بررسی قرار دهیم و پارامترهای مهم که بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد را معرفی نماییم. چنانچه شما نیز قصد خرید لوله را دارید، ما را تا با این همراهی نمایید تا در زمان خرید بتوانید بهترین قیمت لوله گالوانیزه را برای خرید بپردازید.

با توجه به کارایی و پارامترهایی که بر قیمت تاثیر گذار می باشد، می تواند متفاوت باشد. شرکت های تولید کننده انواع لوله های گالوانیزه، قیمت های مختلفی را برای آن در نظر می‌ گیرند و آن را به مشتریان خود ارائه می دهند.

گفتنی است این محصولات  با توجه به کارایی که دارند، ممکن است قیمت های متفاوتی را داشته باشد. لذا یکی از عوامل تأثیرگذاری بر قیمت این محصول  کارایی آن می باشد که افراد آن را در نظر دارند. به طور مثال بعضی از افراد با توجه به کار خود یک لوله گالوانیزه با قطر یک و نیم را نیاز دارند. مطمئناً افرادی که این لوله را استفاده می کنند، هزینه پایین تری را برای یک لوله دو و نیم خواهند پرداخت. در کل می توان گفت که نسبت به سایر لوله ها قیمت بالاتری دارد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد در خرید آن دچار سردرگمی شوند.

اما با توجه به کیفیت آن توصیه ما این است که قیمت آن را در نظر نگیرید و سعی کنید که نسبت به خرید این لوله در اسرع وقت اقدام نمایید. در ادامه پارامترهای بیشتری که بر روی قیمت لوله گالوانیزه تاثیر گذار می‌باشد را برای افراد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

 قیمت لوله گالوانیزه

پارامتر اندازه بر قیمت لوله گالوانیزه

یکی از پارامتر هایی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، ابعاد آنها می باشد. لذا هرچه ابعاد این لوله بالاتر باشد قیمت این محصولات نیز بالاتر خواهد رفت. متراژهای مختلفی از لوله های گالوانیزه موجود می باشد که افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید یکی از این متراژها با قطرهای مختلف اقدام نمایند.

گفتنی است قیمت لوله با متراژ بالا مطمئنا از لوله های متراژ پایین، بیشتر خواهد بود. امروزه نمونه های مختلفی از این لوله ها موجود می باشد که مصارف صنعتی و خانگی دارند. قیمت لوله گالوانیزه که در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، از قیمت لوله گالوانیزه که در محیط های مسکونی استفاده می‌شود بسیار بالاتر خواهد بود. نوع کارایی که افراد از این لوله ها دارند در آن تأثیر گذار می باشد.

پس می‌توان گفت پارامتر کارایی هم بر قطر لوله و هم بر قیمت آن تاثیرگذار است و افراد باید با توجه به نیاز خود نسبت به انتخاب یکی از این لوله ها اقدام نمایند و شرکت های مختلف، قطرها و متراژ های متفاوتی با ضخامت های متغیری را برای افراد تولید و به بازار عرضه می کند. همین موضوع باعث می‌شود که قیمت لوله گالوانیزه متغیر باشد. گفتنی است این پارامتر نمی تواند مانع از خرید افراد شود. لذا افراد با توجه به نیاز خود باید آن لوله با قطر مورد نظر را خریداری نموده و هزینه آن را بپردازند.

 

کاسپین پایپ مرجع معتبری برای بررسی قیمت لوله گالوانیزه می باشد

رابطه قیمت لوله گالوانیزه و کیفیت آن

موضوعی که در این مورد وجود دارد این است که قیمت این محصولات و کیفیت آن چه ارتباطی با هم دارند. در این مورد می توان گفت که هر لوله دارای یک کیفیت و کارایی منحصر به فرد خود می باشد. لذا هر آنچه که کیفیت محصول بالاتر برود، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به طور مثال قیمت لوله درجه ۲ از لوله درجه ۳ یا ۴ بالاتر می باشد.

این موضوع به دلیل آن است که جنس و کیفیتی که در لوله گالوانیزه مورد استفاده قرار گرفته شده است، باعث می‌شود که قیمت متریال اولیه آن بالاتر برود و به طبع قیمت لوله گالوانیزه افزایش پیدا نماید. پس می‌ توان گفت که کیفیت و رابطه ای مستقیم با هم دارند. هر آنچه که کیفیت لوله بالاتر برود، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. پس اگر دوست دارید این لوله ها با کیفیت تری را خریداری کنید، سعی کنید قیمت بالاتری را برای آن بپردازید.

 

 بررسی قیمت لوله گالوانیزه

پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت لوله گالوانیزه

اگر بخواهیم پارامترهای دیگری که تاثیر گذار می باشد را مورد بررسی قرار دهیم، می‌ توان گفت که قیمت لوله گالوانیزه تحت تاثیر کارخانه هایی که آن را تولید می‌کنند، می‌ تواند بالاتر و یا پایین‌تر برود. بعضی از شرکت ها مواد اولیه خود را از جایی دریافت می‌کنند که قیمت آن بسیار پایین است.

مسلما وقتی که قیمت مصالح اولیه شما پایین باشد شما برای فروش بیشتر خود قیمت لوله را پایین خواهید آورد. اما یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت محصول ، چگونگی تهیه آن می باشد. به طور مثال بعضی از افراد از کارخانه های تولید کننده لوله گالوانیزه این لوله ها را دریافت می نمایند.

مسلما قیمت محصول در این روش تا حد بسیار زیادی پایین می آید؛ لذا واسطه ها از فروش این محصول حذف شده اند و همین موضوع باعث شده تا قیمت لوله گالوانیزه کاهش پیدا نماید. نوع کارایی که افراد از این لوله ها در نظر دارند، باعث می شود که قیمت آن دستخوش یک سری از تغییرات شود. لازم به ذکر است قیمت فلزات مختلف در بازار جهانی، بر قیمت لوله گالوانیزه تاثیر گذار می باشد. به طور مثال در بعضی از اوقات قیمت مصالح اولیه و فلزات افزایش پیدا می کند و همین باعث می شود که قیمت محصول افزایش پیدا نماید.

 

کاسپین پایپ مرجع معتبری برای بررسی قیمت لوله گالوانیزه می باشد

کارایی این لوله در مقایسه قیمت آن

اگر بخواهیم کارایی و قیمت این محصولات را با یکدیگر مقایسه نماییم، می توان گفت با توجه به جایی که از لوله گالوانیزه استفاده می شود، ارزش آن در مقایسه با قیمتش مشخص می شود. به طور مثال بعضی از افراد با استفاده از لوله گالوانیزه در زمینه های صنعتی چرخ اقتصادی خود را دایر می کنند.

مطمئنا این محصول با توجه به کیفیتی که دارد هیچ جایگزینی در بعضی از صنایع مختلف ندارد. همین موضوع نشان می‌دهد که قیمت آنها هر آنچه که بالاتر باشد در مقایسه با کیفیت آن به هیچ وجه قابل مقایسه نخواهد بود. توصیه ما به افراد این است که در صورت استفاده از لوله های مختلف حتما یک بار لوله گالوانیزه امتحان نمایند تا با کیفیت آن آشنا شوند.

 

کاسپین پایپ مرجع معتبری برای بررسی قیمت لوله گالوانیزه می باشد

بحث پایانی

در پایان می توان گفت که قیمت لوله گالوانیزه با توجه به نکات گفته شده، می تواند متغیر باشد. توصیه ما به افرادی که قصد استفاده از این محصول را دارند این است که حتماً به کارایی که از آن انتظار دارند و قیمت آن توجه داشته باشند تا بتوانند بهترین لوله را مورد استفاده قرار دهند پارامترهای گفته شده علاوه بر یک سری از چیزهایی که به چشم نمی آید، بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

همین موضوع باعث می‌ شود تا افراد در زمان خرید، قیمت های متفاوتی را تجربه نمایند. امیدواریم نکات مهم که در قیمت لوله های گالوانیزه تاثیر گذار می‌ باشد را مورد بررسی قرار داده باشیم. . جدولی که نشانگر قیمت لوله ها که توسط شرکت ما تولید و به افراد ارائه می شود در ذیل آورده شده است. شما می توانید با توجه به نوع لوله ای که استفاده از آن را در نظر دارید، نسبت به خرید یکی از آن ها با توجه به نیازتان اقدام نمایید.

لیست قیمت محصولات کاسپین پایپ

ردیفمحصولواحدقیمت واحد (ریال)
۱لوله گالوانیزه گرم سایز PG13.5 درجه یکمتر۲۰۵۰۰۰
۲لوله گالوانیزه گرم سایز PG16  درجه یکمتر۲۲۰۰۰۰
۳لوله گالوانیزه گرم سایز PG21  درجه یکمتر۳۳۰۰۰۰
۴لوله گالوانیزه گرم سایز PG29  درجه یکمتر۴۲۰۰۰۰
۵لوله گالوانیزه گرم سایز PG13.5 درجه دومترتوقف تولید
۶لوله گالوانیزه گرم سایز PG16  درجه دومترتوقف تولید
۷لوله گالوانیزه گرم سایز PG21  درجه دومترتوقف تولید
۸لوله گالوانیزه گرم سایز PG29  درجه دومترتوقف تولید
۹بوشن گالوانیزه گرم سایز PG13.5عدد۳۸۰۰۰
۱۰بوشن گالوانیزه گرم سایز PG16عدد۴۵۰۰۰
۱۱بوشن گالوانیزه گرم سایز PG21عدد۷۹۰۰۰
۱۲بوشن گالوانیزه گرم سایز PG29عدد۹۸۰۰۰
۱۳براس بوش برنجی سایز PG13.5عدد۳۹۰۰۰
۱۴براس بوش برنجی سایز PG16عدد۴۷۰۰۰
۱۵براس بوش برنجی سایز PG21عدد۸۷۰۰۰
۱۶براس بوش برنجی سایز PG29عدد۱۲۰۰۰۰
۱۷بست اسپیت گالوانیزه گرم ۱۳٫۵ PGعدد۸۵۰۰
۱۸بست اسپیت گالوانیزه گرم PG16عدد۸۹۰۰
۱۹بست اسپیت گالوانیزه گرم ۲1 PGعدد۹۸۰۰
۲۰بست اسپیت گالوانیزه گرم ۲۹ PGعدد۱۲۰۰۰
۲۱جعبه تقسیم ۱۰*۱۰ آلومینیومیعدد۳۴۰۰۰۰