سینی کابل گالوانیزه فابریک

سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه

Galvanized cable tray

سینی کابل گالوانیزه از جمله تجهیزات پر مصرف در سیستم های کابل کشی می باشد که پروسه تولید آن از ورق گالوانیزه گرم می باشد. در زمان تولید سینی کابل مواردی مانند عرض سینی کابل ، ضخامت ورق گالوانیزه ، پانچ دار بودن ، درب دار بودن ، و چهارخم یا شش خم بودن لبه ها می بایست مشخص گردد. به جهت جلوگیری ازایجاد خسارت و صدمه به کابل گالوانیزه ها و سایر تجهیزات و همچنین برای کابل گالوانیزه کشی آسان تر سطح داخلی سینی کابل گالوانیزه باید صاف و عاری از هر گونه پلیسه باشد.

سینی کابل برق گالوانیزه توسط دستگاه CNC پانچ می شود. خم کاری کلیه سینی ها و نردبان های کابل گالوانیزه توسط دستگاه خم اتوماتیک انجام می شود برای سفارش سینی کابل گالوانیزه و اتصالات آن می بایست به حجم بار موجود و میزان ظرفیت سینی کابل گالوانیزه توجه کرد چرا که سینی کابل گالوانیزه ها باید طوری ساخته شوند که ظرفیت تحمل بار موجود را داشته باشند.

سه راهی سینی کابل برق گالوانیزه

از ورق گالوانيزه به ضخامت (۱ ، ۲۵ / ۱ و ۵ / ۱ ) ساخته مي شود.

چهار راهی سینی کابل برق گالوانیزه

از ورق گالوانيزه به ضخامت ( ۱ ، ۲۵ / ۱ و ۵ / ۱ )ساخته مي شود.

درپوش سینی کابل برق گالوانیزه

از ورق گالوانيزه به ضخامت ( ۱ ، ۲۵ / ۱ و ۵ / ۱ ) ساخته مي شود.
پس از پایان عملیات كابل كشی از درپوش روی سینی كابل استفاده می شود تا از ضربات احتمالی و یا قرار گرفتن اجسام روی كابل ها جلوگیری نمائید و كابل ها محفوظ بماند .

سینی کابل گالوانیزه

سینی کابل گالوانیزه برق

ابعاد و اندازه سینی کابل گالوانیزه

  • ضخامت سینی کابل بین ٠.٨ تا ٢ mm
  • عرض سینی کابل : از ۵۰mm تا ۱۱۰۰mm
  • طول سینی کابل : ۲ تا ۳ m
  • ورق مصرفی : ورق فولادی ST37
  • نوع روکش : گالوانیزه فابریک و گرم با قابل ارائه با رنگ کوره ای و استاتیک

سینی کابل بر اساس استاندارد ISO و BS تولید می گردد.

به منظور جلوگیرى از زنگ زدگی سینی کابل برق، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می شود. سینی کابل برق گالوانیزه کاسپین پایپ به روش متداول استفاده از  گالوانیزه گرم طبق استاندارد انجام می گردد . و داخل سینی گالوانیزه صاف و سیقلی می باشد.

مشخصات محصول تولیدى سینی کابل کاسپین پایپ  ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى سینی ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند.

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان کاسپین پایپ در زمینه ی فروش سینی کابل گالوانیزه ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.