لوله خرطومی رهورد خراسان

لوله خرطومی رهورد خراسان

لوله خرطومی رهورد خراسان از بهترین برندهای تولیدکننده لوله فلکسی و خرطومی فلزی و روکش دار می باشد که با کیفیت بالا بازارخوبی را در سیستم های لوله کشی برق ایجاد نموده است. لوله خرطومی خراسان فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای ۱۰۰، ۷۵، ۶۳ ، ۵۲ ، ۴۸ ، ۴۲ ، ۳۶ ، ۲۹ ، ۲۵، ۲۱،۱۶ ، ۱۳ ،۱۱ ، ۹ عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان،برق صنعتی ،کابلکشی دوربین مداربسته و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای لوله خرطومی رهورد خراسان

  •  انعطاف بالا نسبت به سایر لوله ها
  • ااتصالات آسان و در دسترس ( گلند و ….. )

مشخصات محصول تولیدى لوله خرطومی رهورد خراسان ، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روى لوله خرطومی فلکسی رهورد خراسان ثبت شده و سپس بسته بندى و به انبار محصول منتقل مى گردند تا طبق سفارش مشترى بارگیرى و حمل شوند. لوله خرطومی خراسان در انواع استیل، گالوانیزه و پی وی سی تولید می گردد.

قطر داخلی و خارجی ۴۲-۳۶ /  ۵۰-۴۴ / ۵۶-۵۰ /  ۶۶-۶۰ /  ۷۰-۶۴ /  ۷۶-۷۰ /  ۸۱-۷۵ /  ۸۶-۸۰ /  ۹۴-۸۸ /  ۱۰۶-۱۰۰ /  ۱۱۸-۱۱۲ /  ۱۳۱-۱۲۵ /  ۱۵۶-۱۵۰ /  ۲۰۶-۲۰۰

لوله خرطومی رهورد خراسان  

  • لوله خرطومی خراسان PG21
  • لوله خرطومی خراسان PG42
  • لوله خرطومی خراسان PG16
  • لوله خرطومی خراسان PG36
  • لوله خرطومی خراسان PG48
  • لوله خرطومی خراسان PG13.5
  • لوله خرطومی خراسان PG29

لوله خرطومی رهورد خراسان

حفاظت از سیم های برق با لوله خرطومی رهورد خراسان

لوله خرطومی رهورد خراسان علی رغم آن که دارای یک انعطاف ساختاری می‌باشد اما به صورت کامل می تواند سیم ها و هادی های الکتریکی را از تنش های محیطی بدور نگه دارد. یکی از موضوعات مهمی که در مورد حفاظت از سیمهای برق همواره مطرح است این است که بتوانیم آنها را با هدایت درون لوله ها به صورت فیزیکی محافظت کنیم. خوشبختانه لوله خرطومی رهورد خراسان به دلیل آنکه از یک ساختار فلزی تشکیل شده است به خوبی می‌تواند فشارها و نیروهای محیطی را در جهت آسیب به سیم های برق خنثی کند.

این لوله ها در نقاط مختلف سازه قابلیت استفاده دارند. معمولا سیم های برق به دلیل آنکه از محیط و شرایط نامساعد فضای اطراف تاثیر می پذیرند نمیتوانند به صورت آزاد و بدون استفاده از تجهیزات حفاظتی بر روی سازه نصب شوند. بنابراین استفاده از لوله های خرطومی نه تنها می تواند ایمنی سیم های برق را تامین کند بلکه باعث می‌شود انتقال انرژی برق نیز با کیفیت بالا و بهتر انجام شود. در نتیجه مزیت بسیار مهمی که این نوع از لوله های خرطومی دارند این است که می توانند یک حفاظت ساختاری را برای سیم ها فراهم کنند تا از هرگونه آسیب و صدمه، خوردگی و یا قطع شدگی به دور باشند.

آیا لوله خرطومی خراسان در برابر رطوبت مقاوم است؟

تنها عاملی که می تواند به صورت بلندمدت بر کابل ها و سیم‌های برق و حتی سطح فلزی لوله ها تاثیر بگذارد عامل رطوبت می باشد. این عامل را می توان یکی از مخرب ترین مواردی دانست که به صورت اجتناب ناپذیر در طبیعت وجود دارد و هیچ گاه نمی توان رطوبت محیط را کاملا از بین برد. بلکه ما باید تجهیزاتی را طراحی و بسازیم که بتواند در برابر این عوامل مخرب مقاومت کند. لوله خرطومی رهورد خراسان همانطور که گفته شد دارای یک بدنه فلزی انعطاف‌پذیر هستند. اما نکته بسیار مهم و جالبی که وجود دارد این است که در قسمت خارجی بدنه فلزی لوله یک غشای پلیمری که معمولاً از جنس pvc می باشد قرار دارد.

این غشای پلیمری با حداکثر چسبندگی بر روی سطح لوله فلزی قرار دارد که مسئولیت حفاظت از ساختار فلزی لوله را در برابر عواملی مانند رطوبت دارد. بنابراین سیالات با وجود این لایه پلیمری هیچگاه نمی‌تواند به ساختار فلزی لوله آسیب برساند زیرا هیچ راه نفوذی بر بدنه لوله و قسمت داخلی لوله را ندارند. بنابراین تنها هدفی که در استفاده از این لایه های پلیمری وجود دارد این است که بتوانند عمر لوله را افزایش دهند و مانع تماس رطوبت و دیگر سیالات با قسمت داخلی و خارجی لوله شوند.

آیا لوله خرطومی خراسان در برابر رطوبت مقاوم است؟

عدم نیاز لوله خرطومی به اتصالات بین لوله ای

زمانی که از لوله های فلزی صحبت می شود قطعاً استفاده از اتصالات آن نیز ضرورت پیدا می کند. همانطور که می دانید در حوزه محافظت از سیم ها و کابل های برق چندین نوع لوله وجود دارد که میتوان به لوله فولادی برق اشاره کرد که همگی از یک سری اتصالات بین لوله ای استفاده می کنند. این اتصالات باعث ایجاد شبکه های لوله ای مختلف و با معماری های گوناگون می شود.

طبیعتاً لوله های فولادی به دلیل آنکه خود نمی توانند در مسیر لوله کشی تغییر جهت دهند بنابراین لازم است که از یک سری اتصالات برای انشعاب گیری لوله ها استفاده کنیم. حال آنکه لوله خرطومی رهورد خراسان به دلیل آن که دارای ساختار انعطاف پذیر می باشد دیگر نیازی به اتصالات بین لوله ای نیست و شما می توانید متناسب با معماری سازه خود تغییر جهت هایی که لازم است را در لوله ایجاد کنید تا بتوانید سیمهای برق را در مسیرهای تعیین شده هدایت کنید.

این در نوع خود یک مزیت بسیار ضروری محسوب می‌شود. در نتیجه عدم استفاده از اتصالات بین لوله ای باعث می شود تا سرعت جایگذاری لوله خرطومی رهورد خراسان در مسیرهای تعیین شده بیشتر شود و پیاده سازی آن ها در سازه راحت تر انجام گیرد.

جنس و متریال ساخت

لوله خرطومی رهورد خراسان از دو ماده بسیار بادوام و با کیفیت ساخته شده است. همانطور که گفته شد این لوله ها از دو قسمت غشای خارجی و لوله فلزی انعطاف پذیر ساخته شده اند که هر کدام از دو عنصر متفاوت ساخته شده اند. لوله فلزی داخلی معمولاً از جنس استیل می باشد که به صورت گالوانیزه شده هستند. انعطاف پذیری آنها به دلیل ساختار شبکه ای و چند جزئی این لوله ها می باشد که باعث می شود در هر نقطه از لوله یک انعطاف‌پذیری مشخصی وجود داشته باشد.

ورق های استیل اگرچه دارای ضخامت اندکی هستند اما همچنان می توانند در برابر نیروها و فشارهای محیطی مقاومت کنند. ساختار فلزی این لوله ها باعث ایجاد یک مقاومت فیزیکی می شود و همچنین گالوانیزه بودن و هم استفاده از غشای پلیمری پی وی سی مقاومت شیمیایی لوله خرطومی رهورد خراسان را در برابر فرایند های زنگ زدگی و خوردگی افزایش می دهد.

مشاوره قیمت و خرید انواع لوله برق از شرکت پترو کاسپین

گستردگی سایز لوله ها

زمانی که شما بتوانید چندین سایز را از یک محصول، خصوصاً لوله خرطومی برق که نقش پشتیبانی و حمایت کننده را برای سیم های برق ایفا می کنند، بیابید. در آن صورت می‌توانید سیم های برق که دارای حجم گسترده و یا ابعاد بزرگتر می باشند را درون این لوله ها هدایت کنید. با توجه به نیاز وسیعی که در پروژه‌های مختلف وجود دارد عملاً نمی‌توان لوله خرطومی رهورد خراسان را در یک سایز تولید کرد زیرا در آن صورت فقط از یک اندازه مشخص و همچنین یک حجم معین از سیم ها پشتیبانی خواهند کرد.

بنابراین تنوع سایز در این محصول ارزشمند یک مزیت فوق‌العاده عالی محسوب می شود که شما می توانید متناسب با حجم سیم های خود به گزینش این لوله ها بپردازید. درخصوص انتخاب سایز بهتر است با یک کارشناس در این حوزه مشورت داشته باشید.

مشاوره قیمت و خرید انواع لوله برق از شرکت پترو کاسپین

مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات مرتبط با قیمت محصول و همچنین دریافت مشاوره تخصصی با این شرکت در تماس باشند. تمامی محصولاتی که مرتبط با سیستم لوله کشی برق می باشد در این شرکت دارای گواهینامه های استاندارد می باشد که کیفیت و پایداری آنها را در طولانی مدت تضمین می کند.
جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵