معیارهای مهم در خرید لوله برق

معیارهای مهم در خرید لوله برق

معیارهای مهم در خرید لوله برق

خرید لوله برق یک پروسه کاملاً فنی و تخصصی می باشد که بهتر است طبق نظر یک کارشناس در این حوزه انجام شود. البته بسیاری از شرکت های توزیع کننده سعی می کنند قبل از ارائه ی محصولات یکسری اطلاعات کلی را در اختیار مشتریان قرار دهند اما برای آنکه بتوانید متناسب با پروژه ی خود به خرید لوله برق بپردازید لازم است که چند معیار مهم و اساسی را مد نظر قرار دهید که مهمترین آن ها عبارتند از جنس و متریال، سایز، نوع برند و همچنين قیمت آن می باشد که در ادامه ی این مقاله برای هر یک توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

توجه به جنس و متریال در فرآیند خرید لوله برق

به طور کلی برای ساخت لوله برق از دو عنصر فلزی و پلیمری استفاده می کنند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفرد خود هستند و در محیط های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. آلیاژهای فولاد گالوانیزه و ترکیبات پلیمری pvc از رایج ترین این عناصر هستند. موارد مهمی که باید در زمان خرید لوله برق در نظر بگیرید این است که قصد دارید لوله برق را در چه موقعیتی استفاده کنید.

عمدتاً لوله برق استیل گزینه ایده آلی برای مسیرهای مدفون در زیر مصالح هستند حال آنکه در دو نوع روکار و توکار نیز قابلیت بکارگیری دارند. این لوله های آلیاژی به جهت افزایش مقاومت نسبت به عوامل محیطی در یک فرآیند جداگانه گالوانیزه می شوند و می توانند کابل ها را در سخت ترین شرایط اعم از اعمال فشارهای فزاینده و همچنین رطوبت فضای اطراف، محافظت نمایند.

علاوه بر این لوله برق خم سرد pvc گونه ای دیگر از این قطعات هستند که براحتی قابلیت شکل دهی دارند و می توانند متناسب با معماری سازه تغییر زاویه دهند. این لوله های پلیمری عایق حرارتی هستند و در صورت بروز آتش سوزی هیچگونه گرمایی به کابل ها منتقل نمی شود.

از طرفی نسبت به جريان الکتریکی نیز کاملاً خنثی هستند و اگر رشته های فلزی کابل با سطح بدنه ی لوله تماس پیدا کند عملا جریان الکتریسیته ای را از خود عبور نمی دهند. بنابراین در فرآیند خرید لوله برق ویژگی های عنوان شده برای هر نوع لوله را مورد ارزیابی قرار دهید.

توجه به جنس و متریال در فرآیند خرید لوله برق

خرید لوله در سایزهای متنوع

برای خرید لوله برق توصیه می شود چندین متغیر مهم را مد نظر قرار دهید که مقادیر آن ها برای شبکه های لوله کشی برق کاملاً متفاوت است و بستگی به وسعت و شرایط محیطی سطح کار دارد. این متغیرها معرف اندازه ی لوله برق از جهات مختلف می باشد که شامل سایز طولی لوله برق ، ابعاد داخلی آن ها که غالباً بر حسب اینچ بیان می شود، ضخامت جداره ی لوله که برای استفاده در محیط های دارای شرایط سخت، این متغیر می تواند افزایش یابد.

قبل از خرید لوله برق لازم است که یک ارزیابی جامع و ریزبینانه نسبت به نیاز شبکه داشته باشید. از همه مهمتر حجم کابل های موجود را نیز در نظر بگیرید تا متناسب با آن ها سایز مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان یک قاعده ی کلی و آشنایی با سایز این قطعات معمولاً این لوله ها را در شاخه های ۳، ۶ متری تولید می کنند تا قابلیت حمل و نقل راحتری داشته باشند.

به منظور افزایش طول آن ها اغلب از انواع اتصالات لوله فولادی برق استفاده می کنند. ابعاد داخلی این لوله ها نیز طیف وسیعی را شامل می شود بطوریکه از ½ اینچ تا نهایت ۴ اینچ نیز قابلیت طراحی و تولید را دارند. علاوه بر ابعاد مذکور ضخامت لوله فولادی برق نیز در اندازه های ۱٫۲۵ میلیمتر ،۱٫۵ ، ۲، ۲٫۵، ۳ و ۴ میلیمتر می باشد.

دریافت این اطلاعات از مراکز فروش منجر به آن می شود تا تصمیم گیری درستی در فرآیند خرید لوله برق خود داشته باشید. البته شما می توانید اطلاعات دقیق تر را در جداول فنی شرکت پتروکاسپین دریافت کنید.

لوله فلزی برق خرید لوله در سایزهای متنوع

انتخاب یک مرکز معتبر جهت خرید لوله

برای اطمینان از استاندارد بودن یک محصول خصوصاً تجهیزات پایپینگ مختص هدایت انواع کابل برق بهتر است یک مرکز معتبر و شناخته شده را جهت خرید لوله برق انتخاب کنید. قطعاً این مراکز بنا به دلایل مختلفی اعم از حفظ مشتریان، پیشی گرفتن از رقبا و همچنین رشد و گسترش مجموعه خود و مطرح شدن در سطح ملی بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مراجعین و یا خریدارن قرار می دهند.

خرید لوله برق از این شرکت ها چندین مزیت عمده دارد که مهمترین آن ارائه ی خدمات پس از فروش و از همه مهمتر تدارک یک زمان مشخص برای مشاوره و کسب اطلاعات کاملاً تخصصی به منظور پیشبرد هر چه بهتر اهداف پروژه ی در دست احداث خواهد بود. در این میان شرکت پتروکاسپین به عنوان یک مرکز معتبر برنامه های ویژه ای را جهت خرید لوله برق از طرف مشتریان تدوین کرده است تا شرایط سهل و آسانی را در روند خرید مهیا کند.

از طرفی این مجموعه آمادگی آن را دارد تا انواع لوله برق در حجم و تعداد گسترده را فراهم کند تا پاسخگوی نیاز پروژه های عظیم باشد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت پتروکاسپین از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت مرجع در تماس باشید.

لوله برق استیل

قیمت تجهیزات پایپینگ در پروژه های مرتبط با کابل کشی

قیمت انواع لوله برق به عنوان یکی از المان های بسیار مهم، تاثیر زیادی در روند خرید ما دارد. اما یکسری متغیرهای اساسی وجود دارد که بطور مستقیم منجر به نوسان قیمتی این تجهیزات ارزشمند می شود. جنس و متریال بکار رفته در لوله برق و همچنین سایز و ابعاد طولی و قطر داخلی از اصلی ترین عوامل اختلاف قیمتی این لوله ها می باشد.

همان طور که در مطالب بالا نیز ذکر شد، لوله برق عمدتا از لحاظ عناصر ساخت به دو گروه لوله فولادی و لوله pvc یا پلیمری طبقه بندی می شوند. طبیعتا به دلیل فرآیند پیچیده ای که در ساخت لوله فولادی برق طی می شود قیمت بالاتری نیز دارند. علاوه بر موارد مذکور افزایش ضخامت لوله به منظور ارتقاء دوام و سطح مقاومت آن ها در نواحی دارای تنش های مکانیکی از دیگر موارد تأثیر گذار بر افزایش قیمت این لوله های حامل کابل می باشد.

با این اوصاف طی سال های اخیر به جهت حفظ تعادل و در نظر گیری قدرت خرید مراکز مختلف صنعتی، چندان قیمت این کالاها روند صعودی با شیب تند را طی نکرده اند.

جهت مشاوره و خرید لوله برق می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید.

تماس جهت مشاوره و خرید : ۰۲۱۴۱۸۰۵